Det är inte lätt att vara så ung

Dagarna rullar på och om endast 4 dagar är det julafton.
Idag har jag druckit hemgjord blåbärsglögg, varit ute och letat klappar som slutade med påfyllning i min egen garderob, tittat på bio med min mor och haft det allmänt fint! Breaking dawn part 2 var det som spelades upp på bioduken denna gång och den får fem toasters av fem. Även fast den är lite b i visa sammanhang hade den ett fint avslut på det hela.
Nu ska jag mysa ner i sängen och fira att det är löning i morgon, för det gör mig glad!

Skriv en kommentar









Presentation

Hejsan, jag heter Sara och är sexton. Jag gillar att lyssna på musik som berör och får mig att drömma. Mina förkärlekar är Zooey Deschanel, vaniljhjärtan och Guns N roses. När jag lyssnar på dem känner jag mig som en rebel. Att resa jorden runt och köpa en enkel biljett till London är ett måste. Välkommen!

Tema gjort av Mimmi Thorneus