Söndagsångest och en längtan efter något annat

Mitt engagemang i läxorna har inte varit på topp idag trots att jag har två prov nästa vecka. Känslan "jag bryr mig inte" får mig att låta läxhögen ligga orörd. Melissa Horn har varit min vän hela eftermiddagen och de mönstrade raggsockarna har värmt min kalla fötter. Jag har läst Sandra Beijers underbara krönikor (rodeo.net/niotillfem) hon skrivit i Sofis Mode, dem var så bra att jag satte upp dem på min vägg med gummigutta.

Skriv en kommentar









Presentation

Hejsan, jag heter Sara och är sexton. Jag gillar att lyssna på musik som berör och får mig att drömma. Mina förkärlekar är Zooey Deschanel, vaniljhjärtan och Guns N roses. När jag lyssnar på dem känner jag mig som en rebel. Att resa jorden runt och köpa en enkel biljett till London är ett måste. Välkommen!

Tema gjort av Mimmi Thorneus