Don't waste the time, let us stay young

Har så mycket tankar i huvudet för tillfället, att allt blir som ett trassligt nystan som känns omöjligt att trassla ut. Lyckorus kommer då och då som nästan genast trycks ner av något mer olyckligt, men som sedan resulterar i något som ändå känns ganska bra på något viss. Vilket bevisar att allt är verklighet. Mitt favorit band jag lyssnade på dag in och dag ut i mellanstadiet har släppt ett "The best of" och jag är helt lyrisk. Myser förövrigt i min fina polotröja som värmer rejält nu när kylan kommit och göra uppgifter jag skjutit upp men som måste göras. Sa någon skoltrött och en enrom längtan efter lov? Defenitivt JA!

Skriv en kommentar









Presentation

Hejsan, jag heter Sara och är sexton. Jag gillar att lyssna på musik som berör och får mig att drömma. Mina förkärlekar är Zooey Deschanel, vaniljhjärtan och Guns N roses. När jag lyssnar på dem känner jag mig som en rebel. Att resa jorden runt och köpa en enkel biljett till London är ett måste. Välkommen!

Tema gjort av Mimmi Thorneus