Att våga ta steget

Rädslan att misslyckas med något man har målat upp en klar bild av hur det kommer bli fasar jag för, jämt. Nu har jag bestämt mig för att försöka få något slags utlopp för mina funderingar och tankar genom att skapa en blogg och jag tänker gå all in. Bra då var det bestämt. Steg två, att locka till sig läsare som vill läsa det jag skriver om och vill titta på de bilder amatör Sara tagit och blivit stolt över. Okej, alla är vi nybörjare på allt någon gång men det känns enklare att uttrycka sig så då förväntningarna inte ska bli för höga hos de sköna människorna som kikar in här.
Nej nu ska jag sluta övertänka allt och bara köra, hoppas ni som kommer hit är här för att stanna.
kramis
 
 
Fina Gotland i bilder från i somras

Skriv en kommentar









Presentation

Hejsan, jag heter Sara och är sexton. Jag gillar att lyssna på musik som berör och får mig att drömma. Mina förkärlekar är Zooey Deschanel, vaniljhjärtan och Guns N roses. När jag lyssnar på dem känner jag mig som en rebel. Att resa jorden runt och köpa en enkel biljett till London är ett måste. Välkommen!

Tema gjort av Mimmi Thorneus