I should ink my skin with your name

Hösten. Den kom lika fort som den försvann. För bara några dagar sedan tog jag den obligatoriska höstbilden med två fina personer, nu är det minusgrader och ett litet smakprov på snö. Jag är inte redo.
Man kan trösta sig själv med att tänka att snart dricker man te, har på sig de mysigaste kläderna man har och äter pepparkakor tills magen säger stopp. Jag längtar.
En dröm och som pricken över i:et skulle vara en förälskelse som varade länge.

Skriv en kommentar









Presentation

Hejsan, jag heter Sara och är sexton. Jag gillar att lyssna på musik som berör och får mig att drömma. Mina förkärlekar är Zooey Deschanel, vaniljhjärtan och Guns N roses. När jag lyssnar på dem känner jag mig som en rebel. Att resa jorden runt och köpa en enkel biljett till London är ett måste. Välkommen!

Tema gjort av Mimmi Thorneus